Showing posts with label starter kit. Show all posts

STARTER KIT RM 50 :)






RM 50 INCLUDING POSTAGE

terdapat tutorial untuk membuat :

- pencil case
-hp case
-brooch bunga kembang
-hair clip bunga
-brooch owl
-hp strap guitar
-hp strap frog
-cupcake applique
-keychain rainbow
-keychain lady bird

bahan-bahan yang di sediakan :
- box
- eraseable marker pen
- gunting
-gam uhu
- zip x 1
- ribbon
- tali hitam halus
- round and flower button
- hp strap
-keychain
-brooch pin
-kain felt x 10 pcs
-fiber fill
-template
-tutorial (bertulis dan bergambar)
More...

starter kit

HARGA HANYA RM 50 TERMASUK POS LAJU. BERBALOI2 SBB KORG AKAN BELAJAR 11 DESIGN. BELI LAH CEPAT! ;)



dlm box ni ade fiber fill, kain felt, template, tutorial,  button, benang, dan mcm2 lagi. :)


*bekas 5 compartments ni dah xde.


kain felt dah jadi 12 pcs size 1/12 m skrg 


dlm starter kit ni korg diajar buat 11 design atas ni :)



ini tutorial yg akan diberi.template pn akn ade.



More...

about me :)

fara, student, Kuala Lumpur. :)
another blog purpleshades

untuk sebarang pertanyaan

1. boleh hnta email kat purpleshadesme@yahoo.com

untuk order

1. pilih ape yang korg nak.
2. isi order form tuh.
3. sha akn bce then sha akn rply bgtau total bayaran n num acc bank
Powered by Blogger.


Followers

Colors Catalog by Maya